Aina de Cos

Carregant...
Foto de perfil
Adreça de correu electrònic
Data de naixement
Aina de Cos (Palma, 1975). Licenciada en Art Dramàtic per l'Institut del Teatre. Com a autora, s’ha format principalment a l’Obrador de la Sala Beckett amb Simons Stephens o Enzo Cornamm. Ha rebut, entre d’altres, el premi En Ocasió de la Dona 2016 Teatre Principal de Palma amb 'Només quan plou', el Premi Teatre de Butxaca 2018 amb 'La Noia de la Benzinera' i el Premi Teatre de Butxaca 2020 amb 'Un tren, dos trens'. A Madrid guanya, el 2019, el certamen Esos Textos Ocultos i l'obra, 'Un Estilete en el Miocardio', es publica a l'editorial Acto Primero. La seva darrera obra, 'Antigones 2077' s'estrena el 2020 al Teatre Principal de Palma i es publica a "Biblioteca Principal. Autoria Contemporania de les Illes Balears."
Nom

Resultats de la cerca

Mostrant1 - 2 de 2
  • Obra
    La chica de la gasolinera
    (2018-03) de Cos, Aina
    La Carlota és víctima d'una violació per part d'un grup de nois que coneix una nit en un bar. Després dels fets, la Carlota s'enfronta a un seguit de situacions judicials que causen un dolor i un patiment enormes a la víctima. Així, la Carlota ha de passar per situacions que van des de la roda de reconeixement dels agressors fins a les preguntes que li fa l'advocada sobre quina quantitat d'alcohol havia begut o com anava vestida la nit del succés.
  • Obra
    L'espera (exercici pugilístic per a una dona)
    (2020-12) de Cos, Aina
    Un Home i una Dona d'uns quaranta anys es troben en un bar i inicien una mena de combat de boxa verbal amb quatre assalts: en el primer assalt, l'Home arriba tard i s'excusa en la feina i demana que vagin a sopar tot i que la Dona, que roman tota l'estona en silenci, encara està prenent una copa. En el segon assalt, l'Home torna a donar les mateixes excuses i la Dona li diu que podria haver avisat si havia de fer tard. En el tercer assalt, la Dona està visiblement molesta per les males maneres de l'Home i acaba marxant del bar. En el quart i últim assalt, ella decideix canviar les regles del combat i fa servir els arguments que feia servir l'Home en els assalts anteriors. Ell, perplex i desubicat, li diu que s'està equivocant i ella, farta, acaba marxant.