Carles Mallol

Carregant...
Foto de perfil
Adreça de correu electrònic
Data de naixement
Figueres, 1981. Dramaturg, director, guionista i docent. Llicenciat en comunicació audiovisual en l’especialitat de guió per la Universitat Pompeu Fabra i en direcció i dramatúrgia per l'Institut del teatre. Entre la seva producció teatral, destaca "Finestra a Manhattan", finalista del Premi Bartrina 2005, i "Mata el teu alumne", guanyador del XXXVIIIè Premi Born de Teatre 2013. Pel que fa a la televisió, ha participat com a guionista en diverses sèries de TV3 com "Ventdelplà", "La Riera" o "Com si fos ahir".
Nom

Resultats de la cerca

Mostrant1 - 6 de 6
  • Obra
    Un fill: tretze escenes i un epíleg
    Mallol, Carles
    La Gemma està embarassada, però la seva parella, l'Arnau, no és el pare del nen. El pare és en Sergi que, quan se n'assabenta, li proposa a la seva xicota, la Núria, de tenir un fill amb ell per salvar una relació tocada de mort. La Núria és la puta que s'apareix als somnis de l'Arnau, que també somia que el fill que espera la seva dona no és d'ell, sinó que és d'un altre home i que no li diu fins el dia del part. I pot ser que sigui així perquè la relació entre la Gemma i l'Arnau fa molt temps que no funciona. O potser no. Potser res de tot això no ha passat encara. O potser no passarà mai.
  • Obra
    Celobert
    Mallol, Carles
    Són les tres de la matinada. La Sara és al llit. A través de la finestra que dona al celobert, li arriben els crits d’uns veïns que discuteixen. L’Òscar, la seva parella, sembla que intenti calmar-la, però en el seu comportament s’hi intueix un deix de violència continguda. La Sara té por. A l’habitació que hi ha a l’altra banda del celobert, un Home clava una bufetada a una Dona, en una clara relació de maltractament. Tot i sentir els cops i els crits, la Sara es nega a assumir-ho com si negant allò que passa a casa els veïns, negués una realitat que viu en la seva pròpia pell.
  • Obra
    Les nenes mortes van en cotxe
    Mallol, Carles
    Una noia (o moltes noies) truca a la seva mare per telèfon, però hi ha interferències i aquesta sembla que no la sent. O potser no vol escoltar-la. Tanmateix, ella intenta confessar-li quelcom relacionat amb un accident de cotxe que, presumptament, va patir el seu pare amb qui sembla que la lligava una relació d’abús.
  • Obra
    L'home perseguit
    Mallol, Carles
    L'Anna i en Víctor són parella i la Rosa i la Júlia, mare i filla. Tots quatre són veïns d'un replà barceloní i persegueixen quelcom, al mateix temps que fugen d'alguna cosa, potser d'un cert sentiment d'abandonament. Així doncs, la Júlia busca algú -potser el locutor d'un programa de ràdio- que ompli el buit que ha deixat el seu pare; la Rosa fa el mateix buscant algú -potser en Víctor- que la faci insensible al dolor i ompli el buit del seu marit. En Víctor, al seu torn, busca qui sadolli el seu desig incessant -serà potser la Júlia?- per poder escapar de l'apatia, i l'Anna -paralitzada davant de tanta violència- busca qui la protegeixi de la mateixa por. D'aquesta manera, els quatre personatges es persegueixen incansablement els uns als altres pels carrers de Barcelona sense arribar a trobar-se mai i coincidint, només, en les ones hertzianes d'un programa de ràdio nocturn.
  • Obra
    Neurones
    Mallol, Carles
    Una mestra ha llançat un diccionari contra un dels seus alumnes que cridava i ara aquest és a l’hospital, debatent-se entre la vida i la mort. La mestra explica a un receptor absent com, quan ha anat a casa del pare del nen a confessar-li que ella ha estat l’autora d’aquell cop fatídic, ell l’ha abraçada i de seguida ha sabut que era l’home de la seva vida.
  • Obra
    Molta aigua
    Mallol, Carles
    Una nit, l'Òscar es perd pels carrers del Raval, on coneix una dona de qui s'enamora. A partir d'aquest moment, viu atrapat per l'amor però també perseguit per la culpa, ja que no vol fer-li a la Laura -la seva parella- el mateix que ella va fer-li fa un temps, quan va posar-li les banyes. La Laura, al seu torn, viu torturada pel fet que, un dia, l'Òscar vulgui venjar-se'n. En Pol, en canvi, fill de la Laura i l'Òscar, desitja amb totes les seves forces que el seu pare li torni a sa mare el dolor que aquesta li va provocar. És per aquest motiu que li insufla tota la seva ràbia fins a fer-li creure que l'amant de la Laura va ser, en realitat, en Ramon, l'amic a qui l'Òscar sempre va a veure després de les seves escapades nocturnes al Raval. En Ramon es passa les nits sol esperant que la seva dona, la Mercè, torni de les seves visites a les obres de la casa que estan arreglant a Llançà, i que sempre s'allarguen més del que tocaria.