Carles Mallol

Carregant...
Foto de perfil
Adreça de correu electrònic
Data de naixement
Figueres, 1981. Dramaturg, director, guionista i docent. Llicenciat en comunicació audiovisual en l’especialitat de guió per la Universitat Pompeu Fabra i en direcció i dramatúrgia per l'Institut del teatre. Entre la seva producció teatral, destaca "Finestra a Manhattan", finalista del Premi Bartrina 2005, i "Mata el teu alumne", guanyador del XXXVIIIè Premi Born de Teatre 2013. Pel que fa a la televisió, ha participat com a guionista en diverses sèries de TV3 com "Ventdelplà", "La Riera" o "Com si fos ahir".
Nom

Resultats de la cerca

Mostrant1 - 7 de 7
  • Obra
    Un fill: tretze escenes i un epíleg
    Mallol, Carles
    La Gemma està embarassada, però la seva parella, l'Arnau, no és el pare del nen. El pare és en Sergi que, quan se n'assabenta, li proposa a la seva xicota, la Núria, de tenir un fill amb ell per salvar una relació tocada de mort. La Núria és la puta que s'apareix als somnis de l'Arnau, que també somia que el fill que espera la seva dona no és d'ell, sinó que és d'un altre home i que no li diu fins el dia del part. I pot ser que sigui així perquè la relació entre la Gemma i l'Arnau fa molt temps que no funciona. O potser no. Potser res de tot això no ha passat encara. O potser no passarà mai.
  • Obra
    Stereo
    (2009) Mallol, Carles
    Stereo és una empresa que ofereix l’intercanvi de vides entre dues persones insatisfetes amb la seva existència. A priori, quan algú se sotmet a aquest intercanvi d’identitats, adopta immediatament el cos i la vida de l’altra persona, oblidant automàticament l’intercanvi i qui era en la vida anterior. Tanmateix, alguna cosa falla en el cas de Laura Gurb, incapaç d’adaptar-se a la seva nova quotidianitat, que inclou la seva parella -el Julià- i una feina de dissenyadora gràfica al costat de l’Èric. La Laura, insatisfeta amb la seva nova existència, torna a Stereo demanant explicacions, cosa que farà trontollar aquesta empresa d’ètica opaca, capitanejada per l’Ivan i la Doctora Plana.
  • Obra
    M de Mortal
    Mallol, Carles
    Després de rebre un tret al pit per part d'en Víctor -un antic superheroi retirat-, la Cristina -professora de català en un institut- rep la notícia de la seva immortalitat, que la converteix automàticament en una superheroïna amb la missió secreta de salvar Barcelona, que aviat estarà en perill. Tanmateix, aquesta missió final requereix un sacrificat entrenament que farà que la Cristina, sentint una enorme responsabilitat, vagi renunciant poc a poc a la seva relació de parella amb en Marc qui, desesperat en veure que perd la seva dona, acabarà provocant l'atemptat que la Cristina està destinada a desactivar. Tot plegat sota la supervisió de la Glòria, psicòloga que assisteix la parella i que, anys enrere, va perdre el seu home, en Víctor, quan aquest es va convertir en superheroi.
  • Obra
    Celobert
    Mallol, Carles
    Són les tres de la matinada. La Sara és al llit. A través de la finestra que dona al celobert, li arriben els crits d’uns veïns que discuteixen. L’Òscar, la seva parella, sembla que intenti calmar-la, però en el seu comportament s’hi intueix un deix de violència continguda. La Sara té por. A l’habitació que hi ha a l’altra banda del celobert, un Home clava una bufetada a una Dona, en una clara relació de maltractament. Tot i sentir els cops i els crits, la Sara es nega a assumir-ho com si negant allò que passa a casa els veïns, negués una realitat que viu en la seva pròpia pell.
  • Obra
    Tres vint-i-set
    (2007) Mallol, Carles
    Poc abans de les 3:27h. de la matinada, un home arriba en cotxe a l’entrada d’un hotel acompanyat d’una noia. Sospita que la seva dona s’entén amb un altre home a l’habitació 327 i ha anat fins allà, disposat a atropellar-la quan surti. Tanmateix, la noia que l’acompanya pensa que, si l’home del cotxe l’ha dut fins l’hotel, ha estat perquè vol mantenir relacions amb ella, -cosa que ella desitja. Paral•lelament, a l’habitació 327 dos amants arriben disposats a consumar l’acte sexual, però avui alguna cosa ha canviat, ja que l’home que ara és a l’habitació, quan era a l’aeroport tornant d’Alemanya, ha sentit atracció sexual quan un altre home l’ha escorcollat. El recepcionista de l’hotel, d’altra banda, desitja la dona de l’habitació 327 i vol tocar-la, però una taxista arriba a l’hotel i el priva del seu propòsit: està convençuda que els extraterrestres l’abduiran quan siguin les 3:27h.
  • Obra
    Tornem després de la publicitat
    (2011) Mallol, Carles
    L’Àlex escriu una carta queixant-se al diari; espera canviar el món, però és el seu món que canvia i no de la manera que ell esperava. Així, la carta el porta a la fama i a la tele, on coneix una presentadora, la Lídia, i una maquilladora, la Carol. Amb la primera s’embolica; la segona desitjaria embolicar-se amb ell. I ho desitja tant que en Toni, el seu home i pare de la seva filla, no pot suportar la idea, i el cap li bull d’històries entorn a una possible infidelitat. Històries similars a les que s’explica la Raquel, la germana de l’Àlex, que, per fer front al buit existencial que sent, només pot recórrer a la imaginació.
  • Obra
    Molta aigua
    Mallol, Carles
    Una nit, l'Òscar es perd pels carrers del Raval, on coneix una dona de qui s'enamora. A partir d'aquest moment, viu atrapat per l'amor però també perseguit per la culpa, ja que no vol fer-li a la Laura -la seva parella- el mateix que ella va fer-li fa un temps, quan va posar-li les banyes. La Laura, al seu torn, viu torturada pel fet que, un dia, l'Òscar vulgui venjar-se'n. En Pol, en canvi, fill de la Laura i l'Òscar, desitja amb totes les seves forces que el seu pare li torni a sa mare el dolor que aquesta li va provocar. És per aquest motiu que li insufla tota la seva ràbia fins a fer-li creure que l'amant de la Laura va ser, en realitat, en Ramon, l'amic a qui l'Òscar sempre va a veure després de les seves escapades nocturnes al Raval. En Ramon es passa les nits sol esperant que la seva dona, la Mercè, torni de les seves visites a les obres de la casa que estan arreglant a Llançà, i que sempre s'allarguen més del que tocaria.