Marc Rosich

Carregant...
Foto de perfil
Adreça de correu electrònic
Data de naixement

Resultats de la cerca

Mostrant1 - 5 de 5
  • Obra
    Surabaya
    (2004) Rosich, Marc
    La Dona Madura i el Jove Atractiu són dos amants que es van conèixer a l'aeroport de Surabaya, a Indonèsia, i que es troben a casa d'ella, ja a Europa, en una galeria amb vistes a la mar Mediterrània. Ella es dedica, juntament amb el seu germà, al negoci del moble colonial i ell és un antropòleg que estudia la societat de l'illa de Java. La Dona Madura explica a l'Home Atractiu la seva iniciació a la sexualitat i, en un moment en què estan mantenint relacions, arriba l'Home Madur, el germà d'ella, sense avisar. Posteriorment, els dos germans, que mantenen una relació incestuosa, pertorbadora i malaltissa, intenten sotmetre sexualment el Jove Atractiu. Aquest, quan s'adona de la situació, es deslliura de la parella i marxa. A continuació, l'Adolescent Tenaç arriba a la casa, demana pel Jove Atractiu i els dos germans, finalment, el comencen a iniciar en el seu joc de submissió.
  • Obra
    Autisme
    Rosich, Marc
    En una casa que un atac nuclear acaba de convertir en runes, un noi continua la partida de videojoc que havia començat abans de l’atac. Una dona colgada sota una part del sostre mou insistentment la mà demanant-li ajut. El noi contínuament li demana que es calmi, que s’esperi fins que acabi la partida, però es distreu i l’acaba abans d’hora. Llavors, però, la mà ja ha deixat de moure’s i un tros de sostre cau sobre el noi.
  • Obra
    Negre i gris
    Rosich, Marc
    La Dona de negre diu al públic que aprofiti la representació per riure tant com puguin ja que, quan siguin a casa, sols, només podran somriure. Tot seguit la Dona de gris li diu a la Dona de negre que posa massa èmfasi en la paraula "solitud" i que abans ho feia millor. La Dona de negre replica que abans hi havia públic. La Dona de negre explica que un dia va rebre una carta on li deien que té un somriure contagiós. La Dona de gris li diu que ara sí que li ha agradat i, dirigint-se a públic, diu que les dues estan fartes de focus i de responsabilitats.
  • Obra
    Copi i Ocaña, al purgatori
    (2004) Rosich, Marc
    Raul Natalio Roque Damonte, "Copi", i José Pérez Ocaña es troben, sorpresos i desorientats, al purgatori, on s'expliquen les circumstàncies de les seves morts. Ocaña mor l'any 1983, cremat i disfressat de rei sol, durant les festes del seu poble natal, Cantillana, a Andalusia. Copi, per la seva banda, mor de sida l'any 1987. Ocaña era un pintor que vivia a Barcelona i a qui el reconeixement va arribar poc abans de la seva mort, i Copi era un dibuixant de còmic d'origen argentí i resident a París que, a més, es dedicava a la interpretació i a d'altres disciplines artístiques. Ocaña recorda que en una ocasió va assistir a un espectacle que Copi va fer a Barcelona. Finalment, i després de purgar els seus records, se'ls apareix l'Ombra de Pier Paolo Pasolini, que els dóna les indicacions necessàries per passar definitivament al món dels morts, on hauran de començar una nova vida. Abans, però, Copi i Ocaña interpreten un últim rèquiem de comiat.
  • Obra
    Party Line
    Rosich, Marc
    Wireless demana al públic que desconnecti els seu telèfons mòbils. Tot seguit, Habitat truca a Fnac per saber si ha escoltat tots els missatges que li ha deixat. A continuació, Fnac, Bershka i Habitat mantenen un seguit de diàlegs creuats i confosos. Després, Fnac i H&M parlen sobre la fragilitat de les seves vides per culpa de la tecnologia. Habitat i Bershka critiquen la realitat contemporània i, tot seguit, Wireless i Bershka discuteixen. Habitat, sempre pendent de la cobertura, espera que Wireless respongui les seves trucades. A continuació, Bershka i Habitat queden per trobar-se cara a cara. Posteriorment, Wireless i H&M reflexionen sobre la seva dependència dels telèfons mòbils. Bershka, Fnac i H&M intenten parlar però els costa molt mantenir el contacte telefònic. Wireless promet a Fnac una vida sense fils i, a continuació, escolta els set missatges nous que té a la bústia de veu. Wireless intenta seduir a Habitat i, al final, demana als espectadors que encenguin els mòbils.