Josep Julien Ros

Carregant...
Foto de perfil
Adreça de correu electrònic
Data de naixement
Barcelona, 1966. Actor de teatre i televisió, professor d'interpretació. Graduat en Interpretació per l'Institut del Teatre de la Diputació de Barcelona.
Nom

Resultats de la cerca

Mostrant1 - 4 de 4
  • Obra
    Hong Kong Haddock
    (2008) Julien Ros, Josep
    La colla del Tintin queda radicalment trastocada un cop han tornat de la lluna. El jove reporter s’embarca en una nova aventura, però aquest cop en solitari: ha rebut l’oferta de presentar el seu propi programa televisiu i no perd ni un minut en acceptar-la. És a partir d’aquí que la llegendària colla es va dissolent progressivament, com mai pensàvem que podia passar. Cada integrant se centra en la seva veritable passió; la del capità Haddock és, però, la més destructiva: el whisky escocès. Sumit en el seu propi caos i dolgut per la traïció del seu company, decideix perseguir-lo i amenaçar-lo amb la seva pròpia mort i la del gosset, en Milú. S’alia amb un noi xinès, que l’ajuda i el recolza davant les amenaces constants del Sargent O’Alley. Inculpat per un crim que no ha comès, tancat a la presó Wanchai tower, rebrà l’ajuda dels seus eterns camarades.
  • Obra
    Anitta Split
    (2004) Julien Ros, Josep
    Anitta Split era la presentadora de moda a la televisió d’un país balcànic actualment destrossat per la guerra. A hores d’ara, Anitta és només el record que ajuda a subsistir aquells qui lluiten dia a dia per la supervivència. Així passen els dies Dimitri i Viktor, dos soldats que viuen en una mena d’abocador que, quan s’assabenten que ara Anitta fa de prostituta, decideixen vendre tota mena de deixalles per tal de poder tenir-hi un encontre. S’ho juguen tot per aconseguir el seu somni, inclús passen per sobre de la vida del seu superior, Branko. És així com coneixen la Marja, fent vendes telefòniques. Un cop s’asseuen a negociar, tots tres s’adonen de la desesperació i soledat que estan vivint, i s’alien en una mateixa esperança: retrobar l’Anitta, mentre la guerra els cau a sobre.
  • Obra
    Sex n'drugs n'Johan Cruyff
    (2006) Julien Ros, Josep
    Al Red Light District d'Àmsterdam, a inici dels anys setanta, la Fiona i la Heidi, les dues sòcies de l'únic prostíbul obert a aquestes hores, somien que passi quelcom que els canviï la vida. Es queixen de la clientela i d'alguns dels serveis que ofereixen. A la Fiona li agrada molt el futbol i vol sentir la retransmissió del partit que s'està jugant. Amb tot, explica el seu desig sexual per Johan Cruyff, qui ha fet volar uns quants rumors suculents pel districte. De cop, sona el telèfon, i la Fiona està convençuda que és ell. Arriba la Portuguesa, una companya seva, i no saben com fer-la marxar. Pica els vidres el Tinent Bennet, un ex-client que va molt begut i les amenaça. Una d'elles li peta una ampolla al cap i, inconscient, el treuen fora. Un cop la Portuguesa marxa, el Tinent torna a picar a la porta. Davant de tanta por, les dues noies per fi es declaren el seu amor mutu i es besen. El Tinent ja no està begut i vol demanar-los disculpes. La Heidi el fa passar i li proposa un servei; la Fiona marxa, sentint-se traïda. Sona el telèfon per últim cop, però ningú no l'agafa.
  • Obra
    Carn humana
    (2022) Julien Ros, Josep
    La Màrcia i en Ramon són pares d'un nen bosnià adoptat que es diu Mirko. En Mirko ha començat a fer coses estranyes. La Màrcia està convençuda que el nen ha caminat damunt l'aigua, que ha aconseguit fer ploure i que ha multiplicat els pots de xocolata en una festa d'aniversari com si fos un miracle. Tots els amics de la Màrcia i en Ramon tenen qualitats destacables i ara ella està pletòrica de veure com el seu fill superarà tots els altres. Però en Ramon desconfia, no ho acaba de veure clar i prova de convèncer la Màrcia que el seu fill és normal. La Màrcia es nega a acceptar que el seu fill no sigui una "divinitat subespontània" i planteja fins i tot de tornar el nen a l'agència d'adopció, però tots dos s'adonen que ja ha passat massa temps i que no els acceptaran la devolució. És per això que decideixen matar el seu fill i adoptar-ne un de nou, com ja han fet d'altres vegades.