Àngels Aymar Ragolta

Carregant...
Foto de perfil
Adreça de correu electrònic
Data de naixement
Barcelona (1958). Llicenciada en Art Dramàtic en l'especialitat d'Interpretació per l'Institut del Teatre de Barcelona (1983). Compagina la tasca d'actriu amb l'escriptura dramàtica (des de l'any 1994), la direcció i la docència. Membre fundadora de l'Associació de Creadores Escèniques Projecte Vaca. Impulsora del Primer Intercanvi Internacional d'Autores (Bèlgica, Estats Units, Itàlia).
Nom

Resultats de la cerca

Mostrant1 - 3 de 3
  • Obra
    El vendedor y la clienta
    (2004) Aymar Ragolta, Àngels
    Una dona entra en una sabateria quan el VENEDOR està a punt de tancar. El botiguer, però, molt amablement la deixa entrar i l'atén. La CLIENTA busca unes sabates per una festa, però no sap ben bé com les vol. Les sabates es converteixen en una excusa per explicar la vida de la CLIENTA, una dona amb família, però que se sent sola. Ella explica al botiguer que mai li han fet una festa sorpresa i que ara que li han detectat una malaltia ha decidit organitzar-se-la ella mateixa. La determinació i la necessitat d'expressió de la CLIENTA sovint deixa el VENEDOR com a interlocutor d'un monòleg. El botiguer es limita a fer la seva feina de sabater tan bé com sap i a intentar complaure la seva CLIENTA.
  • Obra
    El tapis humà
    (2003) Aymar Ragolta, Àngels
    El protagonista del monòleg ha estat convidat a una reunió on diferents personatges esmenten les seves vivències, totes tenyides d’un cert regust amarg. Així, entre d’altres, l’Hermínia va abandonar el seu home quan li van dir que, a causa del seu alcoholisme, ella n’hauria de tenir cura per sempre més; l’Octavi va allistar-se a l’exèrcit quan la seva dona va dir-li que el deixava i en va tornar més aviat del que es pensava amb crosses; o el de l’estanc va quedar-se sol perquè va respondre una pregunta quan hauria d’haver callat.
  • Obra
    Pampallugues
    (2013) Aymar Ragolta, Àngels
    Els UNS i els ALTRES tenen un conflicte i han decidit que fins que no hi hagi consens no sortiran de la sala. Els retrets i els intents de manipulació van d'un costat a l'altre. Mentrestant TOTHOQÜESTIONO es fa totes les preguntes existencials hagudes i per haver, en PNQS demana els apunts a tothom i LLADRELLUNA confessa a TERESSADA que està enamorada d'un noi però que aquest encara no ho sap. Finalment, els UNS i els ALTRES s'adonen que no saben ni per què estan discutint i que el que han de fer és deixar-se de pugnes insignificants i sortir a construir el món com l'han imaginat.