Daniel J. Meyer

Carregant...
Foto de perfil
Adreça de correu electrònic
Data de naixement
Nascut a Buenos Aires (Argentina), 1982. Va estudiar Arts del Teatre a COSATYC/ANDAMIO 90 amb especialització de direcció teatral i interpretació, a més de cursos a l’Obrador de la Beckett, a Eòlia i obtenir el Postgrau de producció i gestió d’espectacles. Pel que fa a la seva experiència professional, és l'autor d'A.K.A (Also Known As), obra que ha obtingut nombrosos premis, ha fet una extensa gira i ha estat traduïda a diversos idiomes. El 2021 va ser seleccionat per participar al «IX Laboratori de Escritura Teatral FundacioÌ n SGAE 2021» amb l’escriptura d’una obra titulada 'Scratch'. El 2019 es va fer la lectura dramatitzada del seu text 'Shoá' a la Sala Berlanga de Madrid. En quant a creació, ha dirigit i escrit totes les obres de la companyia Descartable Teatre: 'Historia de una reventada', 'Abans', 'Fusells', 'Nestea con vodka', 'Cola con anís', 'Deflacionable', 'Daian & Giggy Live Sex' i 'Descartable'. També va dirigir 'Tothom diu que està bé' i 'Dogma' (espectacle de carrer de PuntMoc). És l’ajudant de direcció habitual o director resident d’àngel Llàcer i Manu Guix a musicals com 'Cantando bajo la lluvia', 'La tienda de los Horrores', 'La Jaula de las locas', 'Molt soroll per no res', 'El Petit Príncep' i 'Gerónimo Stilton, el musical', també en obres de text com 'Un cop l’any', 'La doble Vida d’en John' i 'Els bojos del bisturí'. També ha estat ajudant de direcció de David Selvas a 'El Màgic d’Oz', 'T’estimo si he begut', 'Boeing Boeing', 'àˆdip 1,2,3,4' i 'Sin noticias de Gurb'.
Nom

Resultats de la cerca

Mostrant1 - 1 de 1
  • Obra
    Deflacionable
    (2011-12-20) Meyer, Daniel J.
    El Víctor i l'Ana han organitzat una festa per celebrar el seu divorci. Hi assisteixen la mare d'ella, l'Isabel, i el millor amic d'ell, en Fernando. Durant el xou del no-casament es desenvolupen les històries vitals dels quatre individus, que tenen problemes d'allò més quotidians: no s'entenen amb la parella, se'ls deneguen els crèdits, necessiten dues feines per conservar el pis, tenen relacions inestables amb els progenitors, etc. Entre un còctel i l'altre, l'Ana demana impetuosament un fill al Víctor, que accepta tenir-lo. Mentrestant, els altres dos personatges, moguts per la cobdícia i el desig sexual, coquetegen. En tot moment, un presentador, que trenca constantment la quarta paret, se situa entremig de tots els personatges i fa de mestre de cerimònies de l'obra, un quadre postmodern que enfila escenes que retraten la precarietat estructural, econòmica i emocional que caracteritza la societat contemporània.