Alsina Ferrer, Laia2020-11-262020-11-2620182020-03http://dcc.institutdelteatre.cat/handle/123456789/4859L'escenificació d'aquesta obra cal que adapti els noms dels personatges del text als noms reals de les actrius i els actors que els interpretin.Escola Els tres porquets. En Martí, la Cris, en Toni i l'Andrea han estat castigats sense pati després que un d'ells hagi guixat la taula de la Dolo, la professora de cant coral. No se'ls aixecarà el càstig fins que no surti el culpable de la bretolada. D'aquesta manera, mentre els quatre nens es lamenten de la seva suposada reclusió, van integrant -sense ser-ne conscients- els valors repressius del món adult. Tanmateix, els nens que juguen al pati sota una aparent llibertat també són esclaus d'un marc ideològic adult que els manté lligats als esquemes capitalistes, masclistes, homòfobs, especistes i imperialistes imperants. La diferència entre uns nens i els altres és, simplement, que els que juguen al pati no són conscients de les seves cadenes.165InfantesaEducacióCapitalismeMasclismeFeminismeHomofòbiaEscolaViolènciaComèdiaTeatre políticRacismeEl mar no cap dins d'una capsa de sabatesObra