Angelet, Marc2020-03-232020-03-232008http://dcc.institutdelteatre.cat/handle/123456789/4699Tot i que per a l'obra només es necessiten dos actors i una actriu, ja que només hi ha sis personatges principals, cadascun d'ells interpreta, puntualment, algun personatge secundari que apareix, només, de forma ocasional.La Mila, la Montse, en Manu, en Joel i l'Adrià treballen en un empresa de telemàrqueting dedicada a retenir els clients descontents que es volen donar de baixa d'un servei de televisió per cable. Ho fan en condicions precàries i sota la supervisió d'un coordinador despòtic. Davant dels mal resultats obtinguts, l'empresa els ha donat un ultimàtum: cal que arribin al 50% de retencions en un termini de vuit hores o els acomiadaran a tots. Aquesta situació límit va tensant els personatges que es veuen obligats a trobar les maneres més diverses d'alliberar la tensió acumulada i que, finalment, acaben per matar d'una pallissa el seu coordinador. Tanmateix, un client descontent i desesperat perquè no aconsegueix donar-se de baixa del servei, els matarà a ells.248 p.CapitalismePrecarietatTelemàrquetingMón laboralComèdiaCall CenterObra