Mallol, Carles2020-03-052020-03-052014-01http://dcc.institutdelteatre.cat/handle/123456789/4683Tot i que l’obra només requereix una actriu i dos actors, aquests doblen personatge, fet que resulta imprescindible pel bon desenvolupament de la trama.La Núria, parella d'en Roger -recentment empresonat per haver matat a cops de raqueta en Roc, alumne que l'assetjava- es presenta a casa l'Enric Massagué, autor de la novel·la "I després fote't un tret al cap", novel·la que el seu marit havia llegit i on s'hi troba descrit un crim similar al que aquest va cometre. La Núria necessita trobar un culpable de tot el que ha passat -potser, precisament, per eludir la seva part de culpa- i l'Enric sembla la víctima perfecte. Tanmateix, l'autor no sembla disposat a acceptar la responsabilitat dels actes criminals dels seus lectors, per més que aquests s'hagin inspirat en la seva ficció. Malgrat tot, la impunitat que s'atribueix l'Enric trontolla quan el seu propi fill, en Bruno, comença a copiar les accions de l'Edu, l'alumne assetjador que, en la novel·la, acaba assassinat. Tot i això, potser en Bruno no és tan dolent com sembla. Potser només necessita que el seu pare l'escolti.91 p.Comèdia negraAssassinatPares / fillsIncomunicacióRealitat / FiccióProfessor / AlumneLiteraturaMata el teu alumneObra