Riera, Queralt2022-01-212022-01-2120172018-12-172022-01-02http://dcc.institutdelteatre.cat/handle/123456789/5134Els personatges (l'Àvia, la Mare i la Filla) poden ser representats per una sola actriu, per tres actrius o tantes actrius com el director o directora consideri convenient. Les 11 escenes que configuren l'obra es poden representar per ordre cronològic, o bé aleatòriament. També es pot prescindir d'alguna d'elles. El volum inclou un epíleg amb notes de l'autora sobre la prostitució. També es reprodueix, en annex, tot un seguit d'articles i referències bibliogràfiques relacionats amb els abusos sexuals i la prostitució.L'obra consta d'onze escenes que combinen les veus de tres generacions de dones d'una mateixa família: l'Àvia, la Mare i la Filla. Els diàlegs retraten moments concrets de les seves vides i permeten al lector-espectador embastar els fragments i descobrir que el marit de l'Àvia va maltractar i abusar sexualment tant de la dona com de la filla, -ara la Mare. Arran d'aquests fets incontrolats, la Mare va quedar embarassada de la Filla i l'Àvia va intentar matar el seu marit, que es va salvar i va desaparèixer. Des de llavors, totes tres han viscut juntes i s'han donat suport les unes a les altres. Per sustentar la família, la Mare, absolutament traumatitzada, es prostitueix. I l'Àvia, tot i que procura per la néta, té tendències suïcides acusades. Les ferides de totes tres són profundes i condicionen del tot el dia a dia.119 p.Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 SpainProstitucióCondició de la donaFamíliaViolacióPares / fillsMonòlegDona. La veritat s'embolica com un plat d'espaguetisObra