Ramos, Alberto2021-01-142021-01-1420132014http://dcc.institutdelteatre.cat/handle/123456789/4909Segons han dit a les notícies, un creatiu d’una agència de publicitat ha assassinat els participants d’un focus group a Chicago. Ara són l’Elen, l'Herni i en Diego qui, a Barcelona, participen d’una trobada –moderada per la Gràcia- on, com a potencials consumidors, han d’elegir -entre dues opcions-, l’anunci més adient per a una empresa d’aigua embotellada. Tanmateix, el que havia de ser una trobada merament professional, acabarà convertint-se per als quatre protagonistes en una situació límit on estarà en joc la seva vida. Potser perquè, des de l’assassinat ocorregut a Chicago, s’ha produït un efecte crida. O potser perquè entre els quatre assistents hi ha soterrats un seguit d’afectes i desafectes que els poden portar fins a cometre el crim més pervers.81 p.Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 SpainThrillerComèdiaTerrorismePublicitatDesamorAssassinatNomés un anunciObra