Pardo, Patrícia2021-03-052021-03-0520102017http://dcc.institutdelteatre.cat/handle/123456789/4934A més de la pallassa, per a l’espectacle es necessiten diversos músics, elèctrics i maquinistes que intervenen en l’acció escènica.El circ de la comissura és un espai fronterer que esdevé frontera i frontissa entre la tendresa i el fàstic, el desamor i la bellesa, l’impuls i la derrota, l’instint maternal i l’assassí, el maltractament i l’humor. Així, a través de set números de circ, una pallassa explora aquests límits convertint-se en comensal famèlica que devora mobles i objectes d’un restaurant, en trapezista que es gronxa i que cau, en dona que prefereix devorar un bebè que el seu entrepà, en clarinetista gelosa que s’autolesiona per fer front a un desamor inventat, en borratxa que percep imatges d’horror on tothom veu bellesa, i en aquella qui -depilant-se intentant seguir els dictàmens estètics- acaba tota coberta de cera generant una estampa grotesca.336 p.CircTeatre de cabaretBellesa / lletjorTeatre políticTeatre de pallassosFronteraComissuraObra