Call Center

Carregant...
Miniatura
Informació proporcionada per l'autor
Dades de l'obra
Dades de l'estrena
Dades bibliogràfiques
Nombre de personatges: P6 H4 D2
Espai: Un Call Center: hi ha una gran taula amb cinc pantalles d’ordinador i unes cadires de rodes. Darrere, hi ha un marcador electrònic.
Resum: La Mila, la Montse, en Manu, en Joel i l'Adrià treballen en un empresa de telemàrqueting dedicada a retenir els clients descontents que es volen donar de baixa d'un servei de televisió per cable. Ho fan en condicions precàries i sota la supervisió d'un coordinador despòtic. Davant dels mal resultats obtinguts, l'empresa els ha donat un ultimàtum: cal que arribin al 50% de retencions en un termini de vuit hores o els acomiadaran a tots. Aquesta situació límit va tensant els personatges que es veuen obligats a trobar les maneres més diverses d'alliberar la tensió acumulada i que, finalment, acab ... Veure més.
Notes de l'obra: Tot i que per a l'obra només es necessiten dos actors i una actriu, ja que només hi ha sis personatges principals, cadascun d'ells interpreta, puntualment, algun personatge secundari que apareix, només, de forma ocasional.
Prologuista: Pallín, Yolanda
Editorial: Injuve DL
Lloc: Madrid
Data de 'obra: 2008
Pàgina/es: 248 p.
Notes bibliogràfiques: Edició del text en castellà. També inclou "Alguien silbó (y despertó a un centenar de pájaros dormidos)" d’Antonio de Paco i “Plastelina” de Marta Buchaca.
Enllaç al catàleg