Ètica, tatoos i saldos

Carregant...
Miniatura
Informació proporcionada per l'autor
Dades de l'obra
Dades de l'estrena
Dades bibliogràfiques
Data de redacció: 2011
Nombre de personatges: P2 H0 D2
Espai: Una gàbia de fils. Al centre, una cadira i una taula d’un restaurant de luxe.
Resum: Sobre la taula d’un restaurant de luxe, un cap sense cos comparteix àpat amb el seu cos sense cap, que l’alimenta. A través d’un viatge per les teories de diversos pensadors, el cap reflexiona al voltant dels conceptes “ètica” i “moral”, aquest “sil•logisme en el qual la conclusió no es dedueix de les premisses”. Després d’aquesta reflexió, l’actriu que interpretava el cap ix de sota la taula i es presenta a ella mateixa com l’actriu que és. Tot seguit, explica el concepte “oxímoron” mitjançant diversos exemples com “líder anarquista” o “presumir d’humilitat”, mentre un tatuador la tatua en di ... Veure més.
Notes de l'obra: Només un dels dos personatges té text: l’actriu que interpreta el cap. L’escenificació requereix la intervenció d’un tatuador -que tatua l’actriu en directe- i d’un maquinista en el paper de cambrer.
Espectacle: Ètica, tatoos i saldos
Data de l'estrena: 2011-04-05
Notes de l'estrena: Obra estrenada en el marc del "I Festival Russafa Escènica", festival de fusió entre arts escèniques i arts plàstiques al barri de Russafa, València.
Enllaç a la fitxa dins 'Escena Digital de Catalunya'
Lloc: València
Data de 'obra: 2017
Pàgina/es: 336 p.
Notes bibliogràfiques: L’obra editada inclou les il•lustracions d’Alba Cobo. L'antologia també conté: ”En clau de sol”, “A trossos”, “Augusta”, “Avinyó”, “Escurar després de dinar”, “Comissura”, “Aristòtil ha mort o com ser un esnob gilipolles de merda”, “Yaël”, “La incomprensió”, “El fandanga de Marx”, “El meu nom és María José Guisado”, “Ací!”, “Cul Kombat” i “Les solidàries”
Enllaç al catàleg